Gmina Żelazków: ZUMI.pl / Mapa Targeo / Mapa Google / Pogoda w Gminie
strona główna mapa strony kontakt / BIP
menu główne poznaj gminę żelazków o urzędzie rada gminy galeria
Obrazek 3 zRANKING FINANSOWY SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W POLSCE 2018
Obrazek 2 zPo raz kolejny Stypendia Wójta Gminy Żelazków zostały rozdane
Obrazek 5 zZłote Gody w Gminie Żelazków
Obrazek 1 zGmina Fair Play
Obrazek 6 zOtwarcie boiska wielofunkcyjnego w Goliszewie
Obrazek 4 zUroczystość Otwarcia Przedszkola w Dębem

1234567








 

Jesteś tutaj:

Granty PPGR - dodatkowy nabór!

Dodane przez: Administrator Urzędu Gminy (2022-10-26 13:07)
NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY W RAMACH PROGRAMU „CYFROWA GMINA- WPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM- GRANTY PPGR”
Wykorzystując oszczędności powstałe po przeprowadzonym postępowaniu przetargowym Gmina Żelazków ogłasza nabór uzupełniający w ramach programu „Cyfrowa Gmina- Wparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR”.

ZAKRES POMOCY:
Nowy sprzęt komputerowy (laptop) wraz z wgranym systemem operacyjnym o wartości do 2500 zł. Otrzymany w ramach konkursu i przekazany na własność sprzęt komputerowy zostanie przeznaczony do wyłącznego użytku ucznia na potrzeby nauki szkolnej (w tym nauki zdalnej).

ZGŁOSZENIA:
W związku z ograniczonymi możliwościami finansowymi (wykorzystanie wyłącznie pozostałych w programie oszczędności) rekrutacja obejmie ilość 4 sztuk poprawnie złożonych oświadczeń. Ze względu na ograniczoną pulę środków i krótki czas do rozliczenia projektu, decydować będzie kolejność złożenia zgłoszeń oraz ich kompletność.

Zgłoszenia będą przyjmowane w terminie od 2 do 3 listopada 2022 r. w Urzędzie Gminy w Żelazkowie w pok. nr 5 ( biuro podawcze ) w godzinach pracy urzędu. Prosimy nie składać wcześniej dokumentów, nie będą one brane pod uwagę!!!  

Za termin złożenia zgłoszenia uważa się datę doręczenia / wpływu do Urzędu Gminy w Żelazkowie  w/w terminie (również w przypadku nadania za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub innego operatora pocztowego).
Zgłoszenia o przyznanie grantu rozpatruje się na bieżąco w kolejności wpływu kompletnych zgłoszeń.
Złożenie zgłoszenia nie pełnego,  zawierające braki skutkuje odrzuceniem wniosku bez możliwości jego poprawy/uzupełnienia!!!!

UPRAWNIENI:
W rekrutacji uzupełniającej mogą wziąć udział:
- dzieci i młodzież spełniające kryteria dokumentacji konkursowej, którzy nie otrzymali wsparcia w pierwszym naborze;
- dzieci i młodzież, którzy od września 2022 r. rozpoczęli naukę w szkole podstawowej lub średniej

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest spełnienie łącznie następujących warunków:
- uczeń zamieszkuje miejscowość, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej (PPGR) lub występowało na terenie gminy mienie/nieruchomość PPGR, w tym nieruchomości zamieszkiwane przez byłych pracowników PPGR;
- uczeń jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej, tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/opiekun prawny) osoby, która pracowała niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwała w miejscowości lub gminie objętej PPGR;
- uczeń nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia, w latach 2020, 2021, 2022, sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy;
- uczeń nie otrzymał sprzętu komputerowego w pierwszym naborze PPGR.

DOKUMENTY:
Aby przystąpić do konkursu należy złożyć oświadczenie ( załącznik nr 1 lub 2 )wraz z dokumentacją potwierdzającą fakt zatrudnienia w dawnym PPGR wraz z potwierdzeniem miejsca zamieszkania. Takimi dokumentami mogą być (kserokopie):
- świadectwa pracy,
- umowy o pracę,
- zaświadczenie z KOWR,
- zaświadczenie z ZUS,
- inny dokument potwierdzający fakt zatrudnienia w PPGR,
- kserokopia starego dowodu osobistego z potwierdzeniem miejsca zamieszkania,
- inne dokumenty potwierdzające zamieszkiwanie;

Klauzula informacyjną dotycząca przetwarzania  danych osobowych ( załącznik nr 3 )       
Weryfikacja odbywać się będzie tylko na podstawie zaświadczeń lub innych dokumentów wystawionych przez instytucje organów publicznych. Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.
W rekrutacji uzupełniającej nie będzie możliwości wyboru sprzętu. Wszystkim wnioskodawcom zostaną zakupione komputery przenośne typu laptop.
Nabór odbędzie się w dniach od 2 do 3 listopada 2022 r. Wypełnione oświadczenia należy złożyć w pok. nr 5 w Urzędzie Gminy w Żelazkowie , Żelazków 138 , 62-817 Żelazków w godzinach pracy urzędu.
UWAGA! Spełnienie warunków programu i terminowe złożenie prawidłowo wypełnionych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia.

OŚWIADCZENIE DLA RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO - pobierz
OŚWIADCZENIE UCZNIA SZKOŁY ŚREDNIEJ KTÓRY OSIĄGNĄŁ PEŁNOLETNOŚĆ - pobierz
ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH - pobierz

 

 

Czytano: 2606 razy
kalendarium
Wyświetl kalendarz na poprzedni miesiąc październik 2023 Wyświetl kalendarz na następny miesiąc
PN WT ŚR CZ PT SB ND
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Zwiń blok aktualności Aktualności
2024-03-01 14:40
Dodane przez: UG Żelazków
Szanowni Państwo,   🥳Serdecznie zapraszamy na obchody 👩 Dnia Kobiet oraz 👨 Dnia...
2024-03-01 10:27
Dodane przez: UG Żelazków
Szanowni Państwo,   Zakończyliśmy zadanie polegające na wymianie wiat przystankowych przy...
2024-02-29 12:02
Dodane przez: UG Żelazków
Szanowni Mieszkańcy,   Dążąc do poprawy jakości wody dostarczanej do odbiorców...
Rozwiń blok aktualności
[ZAMKNIJ] Nowe zasady dotyczące cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.