Nabór na stanowisko do spraw obsługi płacowej jednostek oświaty
Treść ogłoszenia - otwórz
NA STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI PŁACOWEJ
JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH OŚWIATY
Wymagania niezbędne:
1. Posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego UE oraz znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków,
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. Wykształcenie:
a/ średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku oraz czteroletni staż pracy
lub
b/preferowane wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym,
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1. Dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ustawy Karta Nauczyciela, ubezpieczeń społecznych,
2. Dobra znajomość programów: Płatnik i MS Office (w szczególności Excel),
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Sporządzanie list wynagrodzeń, dodatkowych wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego dla jednostek budżetowych oświaty, w tym:
1. Sporządzanie list wynagrodzeń, dodatkowych wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego dla jednostek budżetowych oświaty,
2. Rozrachunki z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku dochodowego od wynagrodzeń,
3. Kompleksowe rozrachunki z ZUS,
4. Sporządzanie przelewów wynagrodzeń na rachunki osobiste
5. Prowadzenie indywidualnych kart wynagrodzeń pracowników,
6. Sporządzanie rocznych PIT- ów informujących o uzyskanych dochodach,
7. Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - deklaracje, przelewy,
8. Przygotowanie materiałów niezbędnych do ustalania projektu budżetu dla poszczególnych jednostek oświatowych w zakresie wynagrodzeń i pochodnych,
9. Monitorowanie godzin przepracowanych przez nauczycieli w tym zastępstwa, godziny tzw. Karciane,
10. Prowadzenie rejestru nauczycieli przebywających na zwolnieniach, urlopach lekarskich
11. Weryfikacja arkuszy organizacyjnych szkół pod kątem faktycznie przepracowanych godzin nauczycieli
12. Weryfikacja arkuszy organizacyjnych szkół pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Umowy o prace zawierane będą z poszczególnymi jednostkami budżetowymi oświaty, łącznie w pełnym wymiarze czasu pracy, wykaz jednostek zamieszczony poniżej,
2. Praca w budynku Urzędu Gminy Żelazków
3. Bezpieczne warunki pracy,
4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin ,
5. Obsługa urządzeń biurowych ,
6. W zależności od potrzeb pracodawcy konieczność wyjazdu poza stałe miejsce pracy.
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny,
2. Życiorys - Curriculum Vitae,
3. Kopie dokumentów potwierdzające wymagane wykształcenie,
4. Podpisane odręcznie oświadczenie złożone w trybie art. 233§ 1 Kodeksu karnego, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. Podpisane odręcznie oświadczenie złożone w trybie art. 233§ 1 Kodeksu karnego o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, aktualna umowa o pracę itp.)
7. Podpisana odręcznie klauzula o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm..)",
8. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żelazków, 62-817 Żelazków 138 w pok. Nr 10 (sekretariat) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi płacowej jednostek budżetowych oświaty w terminie do dnia 8 kwietnia 2016 roku do godz. 12.00, lub drogą pocztową (decyduje data wpływu).
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 62 7521860
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Żelazków.
Informacje dodatkowe:
1. O wyniku naboru kandydaci zostaną powiadomieni drogą mailową, telefonicznie lub drogą pocztową.
2. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Oferty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
z up. Wójta
Doradca Wójta
mgr Bogdan Muszyński
Wykaz jednostek budżetowych oświaty podlegających obsłudze płacowej:
Szkoła Podstawowa w Goliszewie,
Szkoła Podstawowa w Skarszewie,
Szkoła Podstawowa w Dębe,
Gimnazjum w Dębe,
Zespół Szkół w Russowie,
Zespół Szkół w Żelazkowie.
listopad 2024 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sesje Rady Gminy Żelazków ONLINE
Sesje Rady Gminy Żelazków ARCHIWUM
„EcoHarmonogram” - bezpłatna aplikacja mobilna dla mieszkańców Gminy Żelazków
Dofinansowanie na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków
Centralna Ewidencja Emisyjności - CEEB
Opłata retencyjna za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej
Harmonogram odbierania odpadów z terenu gminy Żelazków
Informacje dotyczące usuwania drzew i krzewów
Program priorytetowy Czyste Powietrze
Ogólnopolski program regeneracji środowiskowej gleb poprzez ich wapnowanie
Informacja o kierunkach kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Liskowie
Chcesz sprawdzić, gdzie jest internet?